FRÖSTE 10 juli 2018 Saft och bullar går alltid hem, alla årstider, men under extremvärmen i somras var det här nästan livsavgörande. Sval, god blandsaft med upptinade bullar från frysen. Jojo, det smakade (karde)mumma, det! Bilderna tagna hemma hos Järpenges i Fröste.